„Gotowi na start” Pat Flynn – biblioteka managera

„Gotowi na start” Pat Flynn – biblioteka managera

Zastanawiałeś się kiedyś jak zamienić pomysł w plan? Co decyduje o powodzeniu przedsięwzięcia? Czemu jedne pomysły się udają, a inne okazują się porażką? Jak się za to zabrać, jak zacząć? Czy można sprawdzić pomysł na biznes bez inwestowania w niego zbyt wiele czasu i...
Jak ustalać priorytety część 3 – metoda ABCDE

Jak ustalać priorytety część 3 – metoda ABCDE

Poznaliśmy już Macierz Eisenhowera, czyli „ważne i pilne” oraz popularną metodę priorytetyzacji wymagań, która sprawdza się również w innych dziedzinach życia i biznesu – MoSCoW. W tej części chcę przedstawić sposób znany jako metoda ABCDE. Zarządzanie czasem z...
„Gotowi na start” Pat Flynn – biblioteka managera

„Remote”, czyli cała prawda o pracy zdalnej

Książka „Remote – Pracuj zdalnie, biuro jest zbędne”, mimo że została napisana dobrych kilka lat temu, to w obecnej rzeczywistości jest bardzo aktualna. Oczywiście nikt nie mógł przewidzieć, że świat z dnia na dzień zmuszony będzie przestawić się na...
Jak ustalać priorytety część 3 – metoda ABCDE

Jak ustalać priorytety część 2 – MoSCoW

W poprzednim wpisie o ustalaniu priorytetów pisałam o macierzy Eisenhowera. Metoda ważne i pilne jest bardzo skuteczna. Pozwala ona na ustalenie priorytetów zadań w danej chwili. Nie jest to jednak jedyna metoda, dzięki której możemy nadawać priorytety naszym...