Zaznacz stronę

Wprowadzenie do zarządzania

Jak zbudować pierwszy zespół i poprowadzić swój pierwszy projekt? Wszystko co powinien wiedzieć początkujący project manager zebrane w jednym poradniku

Wprowadzenie do zarządzania. Jak zbudować swój pierwszy zespół i poprowadzić swój pierwszy projekt

zdobądź kompetencje przyszłości

Szacuje się, że do 2027 roku zapotrzebowanie na project managerów wzrośnie nawet o 33% *

* wg badania PMI (2017). Project Management Job Growth and Talent Gap 2017–2027.

Dostajesz e-book po brzegi upchany przykładami i wskazówkami. Naszym celem było stworzenie takiej treści, która pomoże Ci zapoznać się z podstawami zarządzania w prosty, a jednocześnie wyczerpujący sposób.

Pisząc poradnik, starałam się umieścić w nim to wszystko, czego brakowało mi, gdy sama zaczynałam działać na rynku. Kiedy lata temu otrzymałam do koordynacji swój pierwszy zespół, nie miałam zbyt wiele wiedzy o zarządzaniu, przez co moje początki jako team leader były trochę stresujące.

Z perspektywy czasu dochodzę do wniosku, że byłoby mi znacznie łatwiej, gdybym  na starcie dostała właśnie taki materiał jak ten. W końcu zdecydowanie lepiej uczyć się na cudzych błędach niż na swoich.

Podstawy budowania zespołu i zarządzania projektami

^

Fundamenty budowania zespołu

^

Organizacja pracy zespołu

^

Delegowanie zadań i przekazywanie feedbacku

^

Przykłady błędów początkującego team leadera

^

Jakie są etapy projektu i jego cele

^

Jaka jest rola project managera

^

Planowanie projektów

^

Przykłady błędów początkującego project managera

^

Przegląd narzędzi do pracy zdalnej

^

Narzędzia do zarządzania projektami

^

Karta projektu i lista kontrolna - wzory dokumentów z przykładami wypełnienia

^

Opisy metodyk i teorii

ZASTANÓW SIĘ…

 

  • Czy wiesz, że w ciągu ostatnich lat zaobserwowano wzrost zapotrzebowania na project managerów?
  • Czy czujesz, że Twoje obecne zadania to już dla Ciebie za mało i chcesz wejść na wyższy level?
  • Czy Twoi przełożeni chcieliby powierzyć Ci zarządzanie zespołem, ale Ty masz obawy, że sobie nie poradzisz?
  • A może jesteś już obłożony pracą do granic możliwości i chciałabyś oddelegować część swoich zadań tworząc własny zespół ale martwisz się, że nie dasz sobie rady zarządzając kilkuosobowym zespołem?
Wprowadzenie do zarządzania. Jak zbudować swój pierwszy zespół i poprowadzić swój pierwszy projekt

O mnie

Na co dzień – jako project manager i analityk IT – wspieram firmy w organizacji pracy i prowadzeniu projektów. Na Rudej Stronie Zarządzania piszę o zarządzaniu projektami, organizacji, planowaniu, zarządzaniu czasem
i pracy zdalnej. Wszystko w formie zrozumiałej nawet dla początkujących. Od niedawna prowadzę też grupę na Facebooku o tej samej tematyce.

E-book jest efektem mojej współpracy z Elą Zielińską z portalu Asystentka Level Master. W 2020 roku wydałyśmy poradnik o zarządzaniu dla wirtualnych asystentek.

Tym razem przedstawiamy materiał nieco bardziej uniwersalny ale nie mniej wartościowy.

Magda Nicgorska

Pin It on Pinterest