Wprowadzenie do zarządzania
Jak zbudować pierwszy zespół i poprowadzić swój pierwszy projekt? Wszystko co powinien wiedzieć początkujący project manager zebrane w jednym poradniku

zdobądź kompetencje przyszłości
Szacuje się, że do 2027 roku zapotrzebowanie na project managerów wzrośnie nawet o 33% *
* wg badania PMI (2017). Project Management Job Growth and Talent Gap 2017–2027.
Pisząc poradnik, starałam się umieścić w nim to wszystko, czego brakowało mi, gdy sama zaczynałam działać na rynku. Kiedy lata temu otrzymałam do koordynacji swój pierwszy zespół, nie miałam zbyt wiele wiedzy o zarządzaniu, przez co moje początki jako team leader były trochę stresujące.
Z perspektywy czasu dochodzę do wniosku, że byłoby mi znacznie łatwiej, gdybym na starcie dostała właśnie taki materiał jak ten. W końcu zdecydowanie lepiej uczyć się na cudzych błędach niż na swoich.
Podstawy budowania zespołu i zarządzania projektami
Fundamenty budowania zespołu
Organizacja pracy zespołu
Delegowanie zadań i przekazywanie feedbacku
Przykłady błędów początkującego team leadera
Jakie są etapy projektu i jego cele
Jaka jest rola project managera
Planowanie projektów
Przykłady błędów początkującego project managera
Przegląd narzędzi do pracy zdalnej
Narzędzia do zarządzania projektami
Karta projektu i lista kontrolna - wzory dokumentów z przykładami wypełnienia
Opisy metodyk i teorii

ZASTANÓW SIĘ…
- Czy wiesz, że w ciągu ostatnich lat zaobserwowano wzrost zapotrzebowania na project managerów?
- Czy czujesz, że Twoje obecne zadania to już dla Ciebie za mało i chcesz wejść na wyższy level?
- Czy Twoi przełożeni chcieliby powierzyć Ci zarządzanie zespołem, ale Ty masz obawy, że sobie nie poradzisz?
- A może jesteś już obłożony pracą do granic możliwości i chciałabyś oddelegować część swoich zadań tworząc własny zespół ale martwisz się, że nie dasz sobie rady zarządzając kilkuosobowym zespołem?
O mnie

Na co dzień – jako project manager i analityk IT – wspieram firmy w organizacji pracy i prowadzeniu projektów. Na Rudej Stronie Zarządzania piszę o zarządzaniu projektami, organizacji, planowaniu, zarządzaniu czasem
i pracy zdalnej. Wszystko w formie zrozumiałej nawet dla początkujących. Od niedawna prowadzę też grupę na Facebooku o tej samej tematyce.
E-book jest efektem mojej współpracy z Elą Zielińską z portalu Asystentka Level Master. W 2020 roku wydałyśmy poradnik o zarządzaniu dla wirtualnych asystentek.
Tym razem przedstawiamy materiał nieco bardziej uniwersalny ale nie mniej wartościowy.
Magda Nicgorska