Kiedy wiosną tego roku zadałam pytanie o zarządzanie projektami na kilku grupach dla Wirtualnych Asystentek, nie przypuszczałam, jak to się skończy. Nie sądziłam, że jesienią będę informować Cię o tym, że właśnie rozpoczęła się sprzedaż mojego e-booka o zarządzaniu dla wirtualnych asystentek!

Zaczęło się niewinnie. Planowałam serię wpisów na blog o zarządzaniu projektami skierowaną do wirtualnych asystentek. Od dłuższego czasu obserwuję branżę WA, śledzę kilka grup na FB i uznałam, że może to być wiedza przydatna WA. Postanowiłam jednak, że zacznę od zbadania, czy będzie zainteresowanie takim tematem. Było! I to całkiem spore. Mój wpis wypatrzyła Ela Zielińska ze strony AsystentkaLevelMaster.pl, która zaproponowała, żebyśmy stworzyły coś więcej niż tylko serię wpisów.

I tak w ramach „zróbmy coś większego” powstało coś naprawdę dużego. Przygotowałyśmy cały poradnik o zarządzaniu dla WA  „Wprowadzenie do zarządzania dla wirtualnych asystentek. Od wirtualnej asystentki do project managera.” Nasze „coś większego” to aż 120 stron książki oraz bonusy.

„Od wirtualnej asystentki do project managera”

Przez ostatnie miesiące wiele godzin poświęciłam na przygotowanie treści do poradnika. Ela zajęła się całą resztą – oprawą graficzną, korektą i składem. Przez wiele tygodni starałyśmy się stworzyć treść, która nie będzie tylko suchymi podręcznikowymi informacjami. Taką, która wyjaśni najważniejsze zagadnienia i jednocześnie będzie przewodnikiem w dalszym zdobywaniu wiedzy.  Przede wszystkim miało być jednak przydatne w pracy WA. Jest to więc e-book po brzegi upchany przykładami i wskazówkami. Taki swego rodzaju starter-pack.

Piszę o zarządzaniu zespołem, zarządzaniu projektami oraz o tym, czym to się różni. Tłumaczę, jaka jest rola project managera w zespole klienta i jakie powinien mieć kompetencje. Dużo praktycznych przykładów, minimum podręcznikowych definicji. Oprócz tego w poradniku znajdziesz opis przydatnych narzędzi, listę książek wartych uwagi oraz dodatkowe bonusy. Mało tego, w poradniku znajdziesz też wypowiedzi doświadczonych managerek, które podzieliły się z nami swoimi przemyśleniami na temat zarządzania i pracy zdalnej.

Zarządzanie dla wirtualnych asystentek

Poradnik jest dla Ciebie, jeśli chcesz zacząć pracować jako wirtualny project manager. A może już to robisz i chciałabyś uporządkować sobie wiedzę z zakresu zarządzania? To też książka dla Ciebie. Jeśli planujesz w przyszłości stworzyć agencję wirtualnych asystentek i chcesz nauczyć się zarządzania zespołem – o tym też przeczytasz w naszym poradniku.

Co znajdziesz w środku?

Wiedzę z zakresu zarządzania zespołem:

  • fundamenty budowania zespołu
  • organizacja pracy zespołu
  • delegowanie zadań i przekazywanie feedbacku
  • opisy metodyk, metodologii, teorii i koncepcji
  • przykłady błędów początkującego team lidera

Wiedzę z zakresu zarządzania projektami:

  • jakie są etapy projektu i jego cele
  • jaka jest rola project managera
  • przegląd metodyk zarządzania projektami
  • czym się różni planowanie tradycyjne od planowania zwinnego
  • przykłady błędów początkującego project managera

Przegląd narzędzi do:

  • pracy zdalnej
  • komunikacji online
  • współpracy zespołowej
  • planowania pracy
  • zarządzania projektami

Dodatki:

  • Biblioteka Managera – lista książek, które warto przeczytać rozpoczynając karierę jako project manager
  • Wzory dokumentów (karta projektu, lista kontrolna)
  • Kod rabatowy na roczny pakiet IC Project

Nie dowiesz się, dopóki nie spróbujesz!

Każdy kiedyś zaczynał. Dzięki e-bookowi otrzymasz gotową bazę, najbardziej przydatną wiedzę, która będzie Ci potrzebna, żeby zrobić pierwszy krok w kierunku kariery jako project manager. Sprzedaż właśnie ruszyła! Zapraszam Cię!

.

Magda Nicgorska – Analityk, Project Manager

Od zawsze pasjonuje mnie ogarnianie, planowanie, zmienianie. Pomagam małym i średnim firmom w prowadzeniu projektów. Organizuję pracę, tworzę harmonogramy i zajmuję się wszystkim tym, na co Ty nie masz czasu, a co jest ważne by zakończyć z powodzeniem Twój projekt!  Zobacz w czym mogę Ci pomóc.