Już niebawem, w dniach 01-02 grudnia 2020, odbędzie się wyjątkowa konferencja o wirtualnej asyście. „Wypłyń na szerokie wody wirtualnej asysty” to jedyne w swoim rodzaju wydarzenie on-line nie tylko dla wirtualnych asystentek. Wydarzenie, już po raz drugi, organizuje Elżbieta Nieradko – Online Business Manager, Online Project Manager.
„Wypłyń na szerokie wody wirtualnej asysty”
W obecnej edycji przewidziane są wystąpienia skierowane zarówno do wirtualnych asystentek jak i przedsiębiorców, którzy rozważają współpracę z WA. Tematyka jest dość szeroka, każdy powinien znaleźć coś dla siebie.
Jak pewnie wiecie bardzo interesują mnie realia pracy zdalnej i sam zawód wirtualnej asystentki. Pewnie właśnie dlatego organizatorka konferencji, Elżbieta Nieradko, zaprosiła mnie do udziału w tym wydarzeniu 🙂 Drugiego grudnia o godzinie 10.30 będę miała okazję podzielić się z uczestnikami informacjami na temat zarządzania projektami w pracy wirtualnej asystentki.
Serdecznie zapraszam Cię na całe wydarzenie!
O czym będę opowiadać? Porozmawiamy o tym „Kim jest project manager i jaka jest jego rola w zespole klienta”. Postaram się odpowiedzieć na następujące pytania:
- Co to jest projekt i dlaczego się nim zarządza?
- Jaka jest rola PM w zespole klienta?
- Wirtualna asystentka czy project manager?
- Kogo potrzebują nasi klienci, jakie są różnice w odpowiedzialności, decyzyjności i oczekiwaniach.
>>>ZAPISZ SIĘ JUŻ DZIŚ!<<<
KONFERENCJA O WIRTUALNEJ ASYŚCIE – AGENDA
Dzień I – 01.12.2020
- 09:15 Rozpoczęcie
- 09:30 „Co należy zrobić, aby skutecznie wejść na rynek wirtualnej asysty? – Elżbieta Nieradko – Online Business Manager, Online Project Manager
- 10:30 „RODO-zgodna wirtualna asystentka, czyli jak legalniei bezpiecznie przetwarzać dane osobowe w biznesie klienta i własnym” – Aga Zalewska – legalnie NA ONLAJNIE
- 11:30 Przerwa
- 12:00 „Jak poprzez współpracę z klientami, budować swoją markę jako wirtualna asystentka?” – Katarzyna Borkowska – Wirtualna asystentka, specjalistka od wsparcia technicznego i automatyzacji w biznesie online.
- 13:00 „Jak wycenić i sprzedać usługi wirtualnej asysty na dobrych warunkach i w zgodzie z sobą? – Justyna Kwiatkowska – Zadbana Finansowo.
DZIEN II – 02.12.2020
- 09:15 Rozpoczęcie
- 09:30 „Dobre praktyki w rozpoczynaniu współpracy z podwykonawcą” – Elżbieta Nieradko – Online Business Manager, Online Project Manager
- 10:30 „Kim jest PM i jaka jest jego rola w zespole klienta?” – Magdalena Nicgorska – Na RUDO
- 12:00 „Wstęp do skutecznego pisania w Sieci – jak się do tego przygotować, o co zadbać, o czym pamiętać.” – Magdalena Białecka – PRACOWNIA SŁOWA
- 13:00 ” Ja i moje wartości: jak ciągle odnajdywać się w zmieniającym się świecie biznesu. ” – Helena Dawydko – StartUp Booster